dimarts, 6 de novembre del 2007

La CAF

Perquè aquest bloc, fent honor al títol, ja s'estava convertint en un bloc gastronòmic, parlaré breument de la CAF. Es tracte d'un ajut que l'estat francès dóna a tota persona que no té, encara, un sou digne o una feina a temps complert, per ajudar a pagar el lloguer de l'habitatge. Entre el grup de compleix els requisits, hi entro! i després de 3 setmanes d'haver enviat els papers, je he començat a rebre els calers!
Normalment, si ets estudiant i no treballes, la CAF et paga el 40% del teu lloguer; el que no entenc ni trobo just, és que si treballes a temps parcial, la CAF et paga molt menys, així, la CAF premia a aquells estudiants que no mouen un dit per guanyar algun calé, perfecte. Quan sumo la CAF i els preus acceptables que hi ha a Lyon em venen ganes de plorar d'alegria, realment, fa pena el que ha de pagar un estudiant per viure a Barcelona.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!!!!!!!!!!
com estàs? per fi puc escriure't, abans no em deixava(el meu portatil estava rebotat amb mi), me n'alegro molt que les coses et vagin bé per aquí però el quatri que ve et veurem el pèl per barcelona no?
hem de fer capuccinos i algun dinar/sopar eh!!!!!
pd: em va fer molta il·lusió que "escriguéssiu" tu i en Pin-sho a la meva posat d'aniversari
petons des de la Cerdanya!!!!

Anònim ha dit...

Sí, fa pena ;)