dissabte, 1 de setembre del 2007

Étudiants d'échange

Tots els que anem al curs de francès som estudiants d'intercanvi, alguns amb conveni Sòcrates, d'altres amb convenis de masters internacionals i alguns per la tesis. És realment útil fer-lo, primer, és gratuït, i segon, coneixes a tots els estudiants extrangers de l'Universitat. També aprens molt de francès.

Realment la gent és maquíssima, sumant la gent dels dos nivells som una trentena llarga i la majoria, son del nord-est d'Europa. 2 Suecs, 1 Rus, 2 Polacs, 2 Txecs, 3 Romanesos, 1 Bulgaresa, La Sèrbia, 1 Londinenca, 1 Turca, 5 Alemanys, 4 Xineses, 1 India, 1 d'EEUU, 2 Colombians i tots els que m'he deixat. Gent molt sociable i disposada a pasar-s'ho bé.

Aquests dies la Marion ha complert anys, vam fer sopar al pis. Realment un sopar molt treballat, res de pa amb tomata que a sobre te l'has de xucar tu, la Marion i unes seves amigues es van currar uns canapès de tota varietat de formatges, patés, fruites barrejades amb més xarcuteria i tot, acompanyat d'uns bons vinets. Vam fer una volta pel centre i per no ser diferents, vaig beure cervesa amb xarop d'alguna cosa. Jo em vaig demanar cervesa amb granadina.

Les dos ultimes fotos son d'ahir, Manu Chao estrena àlbum d'aquí uns dies i el punxaven en un bar del centre. Vam fer-hi una volta i caminant, vam trobar un concert de jazz a l'aire lliure gratuït. Es veu que totes les nits (soirs) d'estiu, hi ha concert de jazz a la terrassa de l'òpera de Lyon! Aquesta ciutat promet!

Per cert, tindrem un [O. Lyon - F.C. Barcelona] a la lligueta de la Champions!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaja vaja...veig que no perds el temps eh lladre!
Que tal és xerrar francès engatat?hoho

Sisi...molt bè, ara a l'estiu tot és molt bonic i concerts a la fresca i tal..sisi, espera't al Decembre, Gener i Febrer i m'ho expliques...hohohooooo!

Pel que fa al partit de champions, depén de com em vinc!t'ho dic seriosament, és una bona excusa.

Au, tu ves fent amiguetes d'aqui amiguetes d'allà..desprès vindró i ja faré el pàmtomata, i ja me'l xuco jo, tranquil!


Vinga, a le cuixé!

vullunfestuc ha dit...

ui quanta mossa... quin perill!