dilluns, 27 d’agost del 2007

Foyer d'étudiants ou appart?

Coneixeu la broma que diu:

- Como se llama edificio en catalan?
- Edifici
- Sí, ya lo se que é difici, por esto lo pregunto.


Doncs mai hagués dit que me la faria el noi de recepció al arribar i dir el meu nom.... curiós.

Avui he conegut alguns dels Erasmus de l'Universitat, i demà, al començar el curs de francès coneixeré la resta.

La gran majoria de gent que he conegut s'estarà a la residència, i això ha fet que em pregunti, com es que jo estic a un pis? Va ser una decisió presa sense pensar-ho i de vegades, aquesta és la millor manera de fer les coses, sense pensar.

Però ara que puc, hi pensaré una mica. Potser em perdré una part bonica de l'Erasmus, la convivència dins una residència amb gent te diferents països. Potser perdré 25min de bici/metro per anar i 25min per tornar. Tot això no m'ho donarà ningú.

Però la convivència dins un pis és diferent i jo l'he triat. I ara que hi puc pensar, tot el que guanyaré en aquest pis, compensarà el que no em donarà.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Le Maxim a Lyon

Anònim ha dit...

On sait jamais...

Anònim ha dit...

Són coses molt diferents..coses bones i dolentes..jo, per això et recomano pis, a la resi estaries envoltat de gent que xerra español, millor apartat d'aquesta mala influència..hehe
A una resi la pots liar més.

m. ha dit...

i a un pis pots convidar a la gent que vingui a dormir al sofà! a veure qui serà el primer de casa a estrenar-lo!

Unknown ha dit...

podries fer-te un compte en el fotolog, nomès el compte..no fa falta que actialitzis i tal..així em podràs escriure..que nomès t'escric jo cabronet!;)

Anònim ha dit...

De fet no et pots pas queixar de la companyia que tindras en el piset... Ja saps si és de color lila o encara no... ?