dimarts, 4 de setembre del 2007

La Maison









M'agradaria enganxar alguna foto de casa. A l'habitació hi tinc poca cosa, just un llit, una tauleta de nit, una taula i un armari. El millor és la llum, és un pis totalment exterior i sense una persiana enlloc. Al matí, si tens problemes amb la llum doncs quina putada, sinó, t'aixeques més... dolçament.
Viure amb dones té els seus inconvenients. Com ara a la dutxa quan no se on posar el meu "txampú normal" davant tanta varietat. O com quan vaig a menjar un iogurt de maduixa i haig de contemplar per un moment el pèl púbic d'un tio en semibolles.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres!Està super bè que tinguis tanta llum a l'habitació, a l'hivern t'animarà molt més, la putada són els dies que estiguis ressacós amb una llum insistent...
Tio, el teu ordinador , així desde lluny sembla un mac, t'has comprat un mac??!
De moment al teu llit pel que veig t'has de conformar nomès amb aquest puces,no?hehe
Putes ties i els seus xampús i gels de gust a lefa de negre!!l'any passat quan vivia amb 2 ties tambè em passava...es pensen que estaran més bones i cardaran més si es dutxen amb aquest i no amb un altre..tanseval..deixa-les, millor no t'hi possesis, sortiries escaldat.
Pel que fa a la foto del tio de la nevera...mmh..em recorda a les petades que ens feiem a köln amb l'andreueta..i..mmmmh..hahaha!

Bè, veig que estàs de puta mare, com ha de ser, ara tot és nou i genial!

salut i peles!

m. ha dit...

Teòricament és un calendari dels jugadors de rugbi de Lyon però els agrada tant el tio de la portada que mai giren la fulla.
Prometo que abans que marxi, el pobre tio tindrà una noia ensenyant pel púbic que li farà companyia.

Anònim ha dit...

Així m'agrada!!! Vull una noia en pilotes a la propera ració de fotos del pis!

Anònim ha dit...

com us passeu amb les noies no??Ara dieu això però després be que ens veniu al darrere...es que sou nois...jeje

el tiu de la nevera ja m'agradaria a mi tenir-lo per aquí...ja saps si el tenen repe m'el fas arribar.

Vinga que vagi mb!!
Ja vaig llegint el blog de tant en tant...apa siau!!

kiusap ha dit...

iepa, aquí un q es deixa veure. he estat temps pensant en el comentari de dalt de si t'havies comprat un mac... i jo... ala, no s'haurà atrevit... i dp he recordat el super dell nou i he respirat alleujat xDD ai, pero la memòria falla molt últimament (la meva, no la RAM :P).