dijous, 22 de novembre del 2007

The "Froggies"!

Les anques de Granota han estat des de fa molt de temps un plat típic dels Francesos. Ara sembla que a la gent els comença a fer una mica de fàstic això de menjar granotes i ha passat a ser un d'aquells plats típics que tothom reconeix com a seu però que pot ser que no l'hagi provat mai.
Diuen que aquesta tradició ve de la guerra entre Anglesos i Francesos i que aquests, s'alimentaven de granotes i llangardaixos a falta de vedelles i formatge. D'aquí ve el sobrenom "froggie" que utilitzen els anglesos per referir-se als francesos.
Jo no les havia provat mai però l'altre dia ens vam decidir de comprar-ne i cuinar-les nosaltres mateixos. La recepta de la Tjiana va ser boníssima! Es que cada dia em sorprèn el nivell de cuina que hi ha entre els Erasmus!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Neeeeen!Que les anques de granota es un plat super tipic de la Catalunya nord i tambe de la zona d'Albanya, Massanet, Tapis i tal...

Estan bonissimes eh, jo de petit sempre en menjava!i mira com salto!!


tot be?encara no tenim internet a casa,...ja parlarem!

una abrassada!

m. ha dit...

Home sí, hi ha zones de Catalunya on se'n mengen però... no el consideraríem un plat típic... o sí! No ho se.
Descar-to venir-te a veure abans de nadal, però al Gener-Febrer, quan ja estiguis ben instal·ladet, m'hauràs de fer un lloc al sofà o en el teu llit, com prefereixis.

Anònim ha dit...

Espero que t'hagis apuntat la recepta. Jo posaré el vi!

xot

Has vist que ja sé fer enllaços amb html!!!