dimecres, 3 d’octubre del 2007

De Nationalités

No havia comentat cap festa Erasmus encara. L'escola, sobretot les primeres setmanes de curs, organitza moltíssimes activitats perquè els Erasmus es coneguin entre ells (yuhu!) i perquè els Erasmus coneguin els altres estudiants francesos (vaja!).
Una de les "vesprades" més típiques és la que cada persona ha de portar alguna cosa per menjar típica del seu país. Com no, vaig preparar unes torrades de pa amb tomata i anxoves! A més, vaig poder tastar, que recordi, amanides xineses, postres de Polònia (molt bons!), digestiu txec, caviar i vodka rus, etc.
Una altra d'aquestes "vesprades" consistia en què els Erasmus havien de preparar una festa per tots els estudiants de l'Escola. Això volia dir, ocupar-se de la decoració, escollir la música (lògicament aportacions de tots els països), proposar activitats, etc. Aquella nit, no hi va faltar la Senyera i alguns escrits en català per les parets!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

aixi m'agrada màxim!! fent païs a la resta de món!!

k vagi mb!! Ptons catalans!!

kiusap ha dit...

el digestiu txec era el becherovka? hi vaig anar fa poc a praga i tothom em deia que molt bo... a mi em va semblant com vomitiu o por ahi xD

i per cert, si li poses titol al post no trigaré tant temps a veure'l xD

m. ha dit...

el digestiu es deia algo així com "Stroj" i el vaig trobar igual de bo que fort era. Per cert, no et conec el nom...

vullunfestuc ha dit...

Jo també he provat "l'Stroj" a Venècia. Resulta que una cerveseta valia 6€ i un vas de "Stroj" 1€! No t'ensenyaré les fotos d'aquell dia... encara no entenc com no vam caure al canal...