dimecres, 19 de setembre del 2007

Aujourd'hui, l'ENS

Torno a ser a la capital de la Gàlia, a la ciutat corprenedora, després d'una petita parada. El curs ha començat i jo segueixo amb la burocràcia de la meva estimada escola. Aquí, de l'única informació que et pots fiar és la que t'arriba del boca a boca. El canvi que he tingut és bastant bèstia, vinc d'una facultat amb més de 2000 alumnes on tots els tràmits es fan per Internet i ara em trobo amb una petita escola que per saber l'horari d'una assignatura has de recórrer cada un dels despatxos dels coordinadors, professors, respontables de departaments, etc, és a dir pujar pisos, baixar escales i buscar el maleït despatx que han amagat al fons del passadís darrera la màquina de cafè. Avui m'he posat el xandall i les bambes decidit arreglar els meus afers acadèmics. M'ha recordat un capítol de l'Astèrix i Obèlix on han de lluitar contra la burocràcia, no se si algú se'n recorda.
Ahir, com faig sempre que vaig amb tren, vaig comprar el meu diari sensacionalista francès preferit i me va fer gràcia trobar-me a la portada el meu estimat "Sebastien Chabal". Es veu que el dia abans havia fet una jugada impressionant, tant impressionant que mereixia estar a la portada del diari "Aujourd'hui". Penjo el vídeo de la jugada que va fer, realment aquest home és un "camallot".

Per cert, avui, Barça - Lyon.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No m'agradaria pas trobar-me a n'aquest xaval de cara...cordons tu!
I visca el Barça eh!Com està el partit de la setmana vinent?com està el preu de les entrades...??hehe

Jo més adaptat desprès d'una setmana!Suposo que ja vas seguint el fotolog..

cuida't nano!

m. ha dit...

La tornada és el 27 de Novembre, ja intentaré enterar-me de les entrades.

vullunfestuc ha dit...

ja et vaig dir que la burocràcia francesa era dura....