dissabte, 11 d’octubre del 2008

El senyor Jorge Chávez

[... Primer dia, Divendres 8 d'Agost a les 5:30h de la matinada arriba l'avió provinent d'Atlanta que em deixa a l'Aeroport Internacional Jorge Chávez, Lima. Tot bé, a l'aeroport em sento a gust i tranquil. Només em cal esperar fins que algú de Huaral em vingui a buscar, m'acomodo i deixo passar l'estona ...]

Els aeroports amb nom i cognom sempre em criden l'atenció acostumat als noms tan poc originals que tenim a casa nostre. Jorge Chávez havia estat un aviador peruà que, com solia passar amb els intrèpids aviadors de principis de segle XX, va morir mentre aconseguia una gran proesa, havia creuat els Alps des de Suïssa fins a Itàlia.

Deixant de banda a Jorge Chávez, havia de dirigir-me cap a Huaral però no per gaire estona. L'endemà a les 4:00h tornaria estar a l'aeroport, aquesta vegada per dirigir-me cap a la capital del departament peruà de Ucayali, Pucallpa.

Avui tenim una mala notícia als diaris sobre el Perú.